Povestea gascnului

                                                                                                  Povestea gascanului

Se spune ca odata,un gascan avea niste papuci tare frumosi!

Pe cand traversa un podet,gascanul,aluneca si scapa papucii in apa.Gascanul incepu sa planga si sa tipe!Ga-ga-ga!!Ga-ga-ga!Gastele,auzindu-l,l-au intrebat:

-Vai de noi,dar ce-ai patit fratioare???

-Vai de voi!?Vai Ga-ga-ga!!!de mine!Mi-au scapat papuci in lac!!!

-Ei gascane,raspunse Gasculina,dar te ajutam noi sa gasim papucii!

-Merci,surata,merci!

Si toate au inceput sa bage capul in apa,cautand papucii.Au cautat zile si noptii,dupa o luna le-au chemat si pe rate si ratoi sa vina sa-i ajute.Dar nu fu chip sa-i gaseasca!

Si de atunci toate gastele isi baga capul in apa pentru a cauta papucii gascanului,si ratele urmandu-le!

                                                                                                           Sfarsit

4 responses to this post.

  1. Tonny,ca sa te autentifici trebuiesa faci asa:dai asa http://.www.toniburduja.wordpress.com/wp-login.php

    Răspunde

  2. Posted by irina on august 7, 2010 at 8:32 am

    Super tare povestea…asta o poti spune si colegilor sai…este un fel de legenda pe care eu una nu o mai auzisem desi….mi-am petrecut muuuuuuuuuuuulte vacante la Cracaoani !!!
    Bravo pt articole !
    MAMA

    Răspunde

  3. Posted by TATA on august 7, 2010 at 8:33 am

    Bravo Tati…foarte dragut. Unde ai citit povestioara asta asa draguta?
    Mi se pare mie sau chiar ai talent la scris??????????
    PUPICI

    Sameru

    Răspunde

  4. Posted by Miss Adela on august 7, 2010 at 8:35 am

    Sara., abia astept sa gasim o zi in care vei putea si tu in care sa te prezinti la gradi pe post de profesor care sa ii invete pe cei mici (grupa Lailei sa spunem…) diverse lucruri pe care le-ai invatat si tu anul acesta…cum recunoastem un pui de buburuza, cum se aduna fanul, etc…
    Ce spui? Ti-ar placea????

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

