sa radem un pic!

Un banc sec

Doua vaci crosetau apa cu caramizi.Una intreaba:                

-Cat e ceasul?

-Joi.

Morala:Nu indoiti sticle de pepsi!

Un alt banc sec, mai este:

-Alo Bula!

-Ba da!

Bancuri bune

Maria avea un frate ,pe Mihai.La ora de araba a Mariei ,Mihai asculta dupa usa.

-Maria ,la revedere in araba se spune Ma salama.

Maria:-Te salama!

La care Mihai intrand:

-Niciun salam,mai !

Alt banc bun…

Doctore ,nimeni nu ma crede ca sunt caine!

-Da,mars  ma!

Altul…

Un om statea la o carciuma  si cand  a vrut sa bea din bere,intra un barbat puternic,il bate,apoi ii ia berea.

Omul inepu sa planga.

-Ce-i cu tine, de ce plangi?

-Pai azi de dimineata m-a parasit sotia si a luat toti banii , am incercat sa ma spanzur dar s-a rupt sfoara,am incercat sa ma las calcat de tren ,dar a luat-o in cealalta parte,iar acum,  cu ultimii bani ramasi , mi-am luat otrava si am pus-o in bere , si vii tu si mi-o bei…

Distractie placuta!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 responses to this post.

  1. Felicitari pentru idee…
    Asteptam detalii despre zilele de vacanta petrecute de tine…Cred ca va fi amuzant sa ne povesti din aventurile si experientele tale…Abia asteptam…
    Te imbratisez,
    Irina

    Răspunde

  2. Posted by bunicul tau ( Buni ) on Iulie 5, 2010 at 12:36 pm

    Excelenta idee !!! Mi-ai luat-o inainte si te felicit !!!! Nici nu stii cat ma bucur de ideea ta ( si parca sunt si putin gelos ca m-ai intrecut : dar de fapt sunt fericit pentru asta !!! )

    In alta ordine de idei , cand revii in Bucuresti te rog urgent sa ma cauti pentru ca am mai facut rost de monede pentru colectia ta de bani . Nu uita !!

    Pushy si iubeste-o si pe Laila din partea mea !

    Si tine-o tot asa !!!!!! Bravo !!!!

    Răspunde

  3. Posted by Doina on Iulie 8, 2010 at 5:54 am

    Imi place .
    Bravo tie !!!
    Ai in felul asta un fel de jurnal de vacanta, si nu numai .
    Mai tine-ne la curent despre ce mai face Dna Gradina cu floricelele ei , sau Dl Cracau cel bun si drag voua, sau Dna Livada cu pomi buni plini cu fructe si buni pentru catarat, sau……sau…. si bineinteles despre aventurile celor patru verisori !!!

    te pup si am cate un pupic si pentru Laila, Nadin si Cuchi

    Răspunde

Lasă un răspuns

