papanasii maicii

Exista o reteta de papanasi deliciosi…. Astazi, eu am mancat papanasi cu smantana facuta ieri . Sunt deliciosi. Cu un pic de gem vor fi mai gustosi……

Mmmmmmmm…yumy!  

3 responses to this post.

  1. Dragut titlu….

    Răspunde

  2. Posted by Doina on Iulie 8, 2010 at 2:52 pm

    pe cei facuti de maica nu i-am gustat, dar in general toti papanasii sunt deliciosi .
    si mie imi plac foarte mult, insa trebuie sa am grija, ca sa nu devin cat o balena !? ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  3. Posted by poteras daniela on Iulie 23, 2010 at 5:03 pm

    trimite-ne si noua reteta

    Răspunde

Lasă un răspuns

