Misterul ” Nou nascutilor”

Eram cu Antonia,  prietena  mea de la tara. Ea are o pisica pe nume Suzy, care a fatat. Noi ,impreuna cu Laila , sora mea mai mica,  vrem sa descoperim locul in care sunt ascunsi ”nou nascutii„. Asadar , ziua 1:

Ne-am pus pe treaba.Eu am spus:

-Haide-ti fetelor , ne vom desparti.

Zis si facut . Laila impreuna cu Antonia si eu singura.Antonia si cu Laila s-au dus la ea (Antonia) in curte.EU insa am luat o agenda si am notat observatii. Apoi , ne-am intalnit la mine acasa. Eu am spus:

-Am notat ceva informatii, pisica statea pe langa casa mea.

Ziua 2:

Am urmarit-o pe Suzy,caci asa o chema pe pisica, dar ea a observat ca o urmarim si a luat-o in alta directie.

Deci asa a ramas un mister.MIsterul mitilor!

10 responses to this post.

  1. Posted by Irina on Iulie 11, 2010 at 1:19 pm

    Foarte palpitanta povestirea si foarte interesanta! Grozave idei aveti. Pana la urma ati gasit puii pisicii Suzy? Asteptam noi si noi intamplari dragute de vacanta !
    Bravo!

    irina

    Răspunde

  2. Posted by Samer on Iulie 11, 2010 at 1:20 pm

    Super tare,tati ! Bravo fetelor mele !
    Asteptam noi intamplari si povestiri interesante pt ca sigur traiti clipe de neuitat acolo !!!
    tati

    PS: Pupa si pe Laila,te rog !

    Răspunde

  3. Posted by Doina on Iulie 12, 2010 at 9:37 pm

    Astept dezlegarea misterului !!!
    Si apoi si niste foto cu Suzy si puiutii ei .
    Cum arata Suzy ?

    te pup,
    Doina

    Răspunde

  4. Super blogul Sara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AM STAT DE AZI DIMINEATA STAU PE BLOGURILE NOASTRE . AM STAT TREI ORE SA ITI CITESC BLOGUL

    Răspunde

  5. Tare!!!!!!!!!!! De unde ti-a venit ideea ?Asteptnoi ideei de ale tale sa ma bucuri!Te pup Pa!Da-mi un raspuns daca ai timp1

    Răspunde

  6. Posted by ilincaisail on Iulie 26, 2010 at 12:04 pm

    Merci,asta stiai si tu ca doar erai acolo dar merci.NOI lururi!Doar stii tot ce se intampla!Ploaieeeeeeeeeee!Pa Toni

    Ilincaismail

    Răspunde

  7. SARA,azi m-am uitat pe blogul meu si nu imi da voie sa intru . Cred ca iar mia luat blogul cineva.Te rog, vorbeste cu mama ta sa ma ajute!

    Răspunde

  8. Sara , cum a fost la salina Cacica ?Ai mers si la strandul vizavi?Ti-a placut?A putut sa rezisti in mirosul de sare?

    Răspunde

    • a fost super tare !!! ne-a placut mult de tot. Tu cum te-ai distrat?
      La stand nu am intrat pt ca era foarte multa lume si nu era strop de umbra….am mancat la o pensiune super frumoasa din apropiere.
      Te pupam

      Răspunde

Lasă un răspuns

