La stoalna

Prima oara am mers la raul Cracau,zona Cris. Acolo , curentul apei e puternic si apa atinge in inaltime 130 cm. E ste adanca? Da , destul cat sa te intinzi in apa si sa te lasi dus de aceasta , care te va conduce unde dreste ea. Eu,bunicul, bunica, varul meu,  matusa, mama,  tata si alte rude am fost acolo.

A doua zi,  toti in afara de matusa,  bunicii si varul meu , au plecat. Cu ei am mers la o stoana de la podul Budalauca. Sub pod trece Cracaul. Asa ca …. drept acolo am fost. Crentul era mai pternic si te ducea tare repede….. m-am lasat dusa de apa ; fiind ultima la rand , mi-a scapat papucul. Cand sa-l prinda matusa , papucul ii scapa si ei si pana sa-l prinda , se repezi Nadin, sora mea  dar ei i-a scapat sandaua….. Si asa , toti s-au repezit asupra lui dar nimeni n-a reusit sa il scoata….Noroc ca un grup de copiii mi l-au prins si salvat!

7 responses to this post.

  1. Posted by irina on Iulie 19, 2010 at 7:28 pm

    Foarte draguta poveste….cred ca a fost tare amuzant sa ii vezi pe toti cum sar in apa dupa papuc si raul Cracau le joaca feste….
    Abia asteptam noi povestiri si patanii dragute de la Cracaoani….
    Pupici tuturor.
    Mami

    Răspunde

  2. Posted by samer on Iulie 20, 2010 at 8:03 am

    Foarte tare, tati ! Felicitari …distractia a fost super pe Cracau, in zona Cris acolo unde am fost si noi asa ca imi imaginez cat de haios a fost la Budalauca….
    Bravo!
    Si sa nu uit…LA MULTI ANI, Ilinca ! Sfantul Ilie sa te protejeze si sa te ocroteasca.

    TATI

    Răspunde

  3. Posted by MAMA on Iulie 20, 2010 at 8:03 am

    LA MULTI ANI, ILINCA !

    Răspunde

  4. Posted by Miss Irina on Iulie 21, 2010 at 7:34 am

    La multi ani, Ilinca! Sa fii sanatoasa si plina de imaginatie!
    Multi, multi pupici!
    Miss Irina

    P.S. Nadin, pe langa incaltaminte si-a pierdut si telefonul?😀

    Răspunde

  5. Posted by poteras daniela on Iulie 22, 2010 at 4:43 pm

    felicitari pt.blog la multi ani…..cu intarziere vacanta placuta in continuare

    Răspunde

  6. Posted by Diana on Iulie 26, 2010 at 1:13 pm

    Te pup si LA MULTI ANI , cu intarziere, scuze!! Citesc frecvent povestioarele tale, care ma fac sa-mi amintesc de zilele frumoase ale copilariei…Felicitari scumpo, faci o treaba super cu blogul tau.
    Diana

    Răspunde

Lasă un răspuns

