La adunat

 

Astazi am fost in tarina la adunat. Acolo am luat o grebla si impreuna cu Nadin am inceput sa tragem cu grebla si sa ducem fanul de sus in jos si sa-l punem pe capite si asta am facut 30 – 35 de min. Apoi,  am luat o lunga pauza🙂 ).

Această prezentare necesită JavaScript.

In aceea lunga pauza, am facut urmatoarele lucruri: am luat un cearsaf, l-am legat de crengile unui prun si Flavia, copila cu care am venit, ne-a imprumutat jucariile pe care le avea  : un urs Cocolino  si o minge cu ”tepi” pe care o numea arici si era galbena. Astfel a inceput…..”spectacolul”. A fost intersant pana ce Flaviei i s-a facut somn si pentru a nu adormi s-a ridicat si a inceput sa se plimbe.

Am avut parte si de un picnic minunat cu mancare foarte buna, apoi ne- am croit drum catre casa unde am tras un pui de somn, obositi de atata munca…..

Pe curand!

 

4 responses to this post.

  1. Posted by adela on Iulie 25, 2010 at 3:20 pm

    Bravo Sara….cand citesc blogul tau imi amintesc de copilaria mea minunata alaturi de Irina, Ionut, Codin si parintii prietenilor tai – Anca si Carmen, Marinela si Irina.
    Te rog sa scrii cat mai mult pe blog pentru a ma mai simtii si eu copil.
    Felicitari ! Esti un exemplu si pentru asta te voi felicita atunci cand ne vom revedea.

    Pupici si astept cat mai multe povestiti de la Cracaoani !

    Răspunde

  2. Posted by adela on Iulie 25, 2010 at 3:22 pm

    Felicitari Sara !
    De cate ori citesc articolele tale, retraiesc momente din minunata noastra copilarie.
    Povesteste-ne si despre prietenii tai si cum va distrati, ce pozne faceti si cat de mult ii ascultati pe adulti…
    Pup mult
    !
    Adela.
    PS: sunt mandra de tine pentru acrobatiile pe care le faci prin copaci !

    Răspunde

  3. Posted by mama on Iulie 25, 2010 at 3:24 pm

    Deci ati facut un mic spectacol in tarna?
    Ati vazut cat de greu se obtine laptele de la vacuta…cata munca implica cresterea unei vaci ?
    Va pup si astept noi si noi povestiri din minunata lume de la Cracaoani !

    Răspunde

  4. Posted by samer on Iulie 25, 2010 at 3:26 pm

    Tati…foarte frumoase articole. Astept cu nerabdare fiecare dimineata pentru a vedea ce vesti si info ne mai dai.
    Ca sugestie: poti scrie in fiecare zi ce observi la sera pe care ai primit- de ziua ta. Cum se dezvolta plantele, ce temperatura este in interior, cata apa le pui zilnic, etc.
    De asemenea, poti sa ne spui cum este vreme, cum este cerul seara (pt ca eu nu am mai vazut un cer atat de instelat ca la Cracaoani), cum te intelegi cu prietenii tai si ce pozne faceti…
    Pupa tati si sunt mandru de tine !

    Răspunde

Lasă un răspuns

