O noua solutie

Noua solutieeste metoda pe care chiar eu si prietenii mei care auvenit  pentru o zi am practicat-o.Deci sa incepem,trebuia sa incapem toti in masina lor,o masina cu un portbagaj incapator,foarte……Deci ne-am gandit cum sa facem ca sa putem sa ne imbarcam toti.Asa ca ne-a venit o idee!!!!Eu cu Matei,un baiat de clasa a 2-ua,ne-am urcat in portbagaj,iar ceilalti au facut ei cum au facut!!!Deci….eram in portbagaj unde drumul era mult mai placut. De acolo puteai sa admiri mai mult frumusetile naturii.Eu cu Matei ne jucam acolo….

Dar in fine,asta e solutia,dar am vizitat prima manastire,Agapia,o manastir deosebita,florile m-au incantat intr-un md minunat iar restul era frumos.Apoi ne-am indreptat spre manastirea Neamt.Am intrat in biserica unde Matei in timp ce se ruga cu ochii in chisi in picioare,adormi.Eu l-am trezit.apoi am plecat spre casa caci era deja tarziu!!!:D

                                                                                        Si tocmai ati aflat

                                                                                                                                      SOLUTIA!!!!

One response to this post.

  1. Posted by Irina on August 2, 2010 at 10:11 am

    O solutie perfecta pentru distractie si amuzament….Faza este ca daca intalneati un domn politist….era mai complicat de justificat prezenta unor „bagaje”umane…..

    Pupici
    Cred ca v-ati distrat pe cinste acolo in portbagaj, in hotel gutui si pe la manastiri. Anul viitor poate facem o iesire mai lunga la craca cu fam Nica, ce zici?

    Pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

