Pe deal

Ieri, am fost cu Tanti Marcica, Dudu  +surorile mele, Laila si Nadin, pe deal. Drumul a fost anevoios , multe gropi si mult noroi. Laila, ca de obicei, a inceput sa planga deoarece credea ca se v-a intepa in iarba. Dudu , suparata, a lasat-o pe Laila jos si ea tipand alunca si cade , urmata de Dudu.

Apoi ne continuam drumul in sus pe deal . Pe drum , Tanti Marcica ne povesteste ce peripetii a avut ea in copilarie in special intalnirea cu lupul.

Dar stati!!! Am ajuns la mure…..Am cules mure , dar mai mult le- am mancat . Tot mergand,  am inceput sa culegem flori pentru a face buchete .

Ajungand pe drum spre casa , Laiala se impiedica si cazu facandu-si o buba pe genunchi. Acasa  a venit la mine si mi-a spus  „Nu-i asa ca Doamne ,Doamne m-a pedepsita fiindca am impins-o pe Dudu  .”:))

4 responses to this post.

  1. Posted by bunicul tau ( Buni ) on August 4, 2010 at 5:24 am

    Si totusi a fost frumos ! Nu???!!!

    Răspunde

  2. Posted by Irina on August 4, 2010 at 5:48 am

    Foarte frumos articolul ! Cred ca a fost o plimbare minunata !!!
    Poate cu aceasta ocazie invata si LAila ca mergand prin iarba este o placere cu foarte putine riscuri….
    Pupici si astept povestirea despre excyursia pe Cracau si vizitele de ieri…..

    MAMI

    Răspunde

  3. Posted by Adela on August 4, 2010 at 11:31 am

    Mare smechera Lailus asta….
    Sara, felicitari pentru tot ce faci! Sunt mandra de tine. E o bucurie pt mine sa vad ac in fiecare zi gasesc noutati de la voi….
    abia astept noi si noi povestiri…
    BRAVO!
    Miss Adela

    Răspunde

  4. Posted by Doina on August 4, 2010 at 3:02 pm

    Frumoasa excursia si cu peripetii !

    Mai povesteste-ne ce face pisoiasul Fanny ! Are deja ochisori ?

    Dar la Cracau la scaldat ati mai fost ?

    pupici,
    Doina

    Răspunde

Lasă un răspuns

