Luptatorii

Jocul Luptatorii are niste regul si numarul de jucatori poate fi:2  4 6 8 10 12 14 16….202…..1008…Luptatorii au voie sa fie doar in numar par.

Eu,Nadin,Larisa si Antonia ne jucam acest joc inventat de noi.Uneori mai schimbam echipele.Sa va spun la penultimul Razboi ce s-a intamplat.Deci echipele stateau asa Nadin,Larisa si Antoni erau in ceeasi echipa,iar eu singura.Inainte sa incepem  Razboiul m-am dus la Nadin .Ea mi-a spus:

-Risti cam mult,nu crezi?

-Stiu,nu am nici o sansa!

Am plecat mandra spre locul de antrenement,iar dupa ce am ajuns acolo am plecat in mijloc,acolo unde se anunta razboi si am anuntat .A inceput razboiul ,pe primele doua am reusit sa le inving dar pe Nadin nu.

La sfarsit am iesit BIRUITOARE!!!!

Lasă un răspuns

